» 250 afhaalpunten | » Gratis interieuradvies | » Uitlevering via onze winkels | » Gratis levering bij grote bestellingen | » Direct contact

De Webshop van

Webshop van Colors@Home, Profiel Verf & Behang, voor Verf & Wonen en OTAK! 

Offerte aanvraag

Vraag hier uw offerte op maat aan! Gegarandeerd advies op maat! 

FAQ

Status van de bestelling?

Wanneer bij MHH webshop een bestelling is geplaatst wordt per e-mail een inlogcode en wachtwoord verstuurd. Hiermee kan worden ingelogd op MHH webshop waar op mijn account pagina de orders met bijbehorende status worden weergegeven. Wanneer de order is verzonden door de leverancier wordt de status aangepast. De winkel neemt contact met je op wanneer de order is ontvangen en kan worden opgehaald.

Account – Wachtwoord

Door in te loggen op de MHH webshop onder mijn account/pagina kan het wachtwoord worden gewijzigd. Andere gegevens zoals contactgegevens kunnen hier ook worden aangepast. 

Je hebt betaald maar de orderstatus geeft weer niet betaald.

iDEAL betalingen worden direct geregistreerd. MHH webshop zet orders direct op betaald. Een directe bankoverschrijving heeft 1 tot 2 werkdagen nodig om verwerkt te worden. Betalingen in het weekend en op feestdagen worden op de eerst volgende werkdag verwerkt. Wanneer de status niet is veranderd binnen bovengenoemde termijn neem dan contact op met de klantenservice van MHH webshop.

Schade?

Het artikel wordt afgeleverd bij de winkel. De winkelier controleert het artikel op schade. Mocht het artikel desondanks beschadigd zijn, neem dan contact op met de winkel.

Retour zenden mogelijk?

De MHH webshop biedt de mogelijkheid het artikel retour te zenden. Hiervoor dient een RMA nummer te worden aangevraagd bij de klantenservice van MHH webshop. Met dit nummer dient binnen 14 dagen het artikel retour gezonden te zijn naar C&C Trading, zie contact. Let op: Wij verzoeken je indien mogelijk, het artikel in de onbeschadige, originele verpakking retour te zenden. De kosten voor het retourzenden zijn voor jouw.

Op maat gemaakte goederen en goederen op bestelling kunnen helaas niet retour worden genomen. Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met de klantenservice van MHH webshop.

Ruilen?

Zie hiervoor de retourprocedure.

Verzendkosten

Waarom verzendt MHH webshop niet aan mijn huisadres?

Je kunt de bestelling afhalen bij één van de aangesloten winkels op het moment dat het uitkomt. MHH webshop heeft een groot netwerk aan winkels beschikbaar voor het afhalen. Er is altijd wel een winkel in de buurt. Winkels zijn geopend op normale tijden en koopavonden waardoor er een grote mate van flexibiliteit geboden wordt. 

Een groot meubelstuk besteld?

De winkel waar het meubelstuk wordt afgeleverd zal contact met je opnemen over het ophalen of bezorgen. Voor het bezorgen kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Verhinderd om de bestelling op te halen?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met de winkel. De winkel levert het product graag bij je af. Daar kunnen echter bezorgkosten aan verbonden zijn.