» 250 afhaalpunten | » Gratis interieuradvies | » Uitlevering via onze winkels | » Gratis levering bij grote bestellingen | » Direct contact

De Webshop van

Webshop van Colors@Home, Profiel Verf & Behang, voor Verf & Wonen en OTAK! 

Offerte aanvraag

Vraag hier uw offerte op maat aan! Gegarandeerd advies op maat! 

Garantie & reparatie

MHH webshop garandeert dat alle producten worden geleverd conform de specificaties van de bestelling. Er wordt door MHH webshop en de winkels zorg voor gedragen dat een product in goede staat wordt afgeleverd.

Fabrieksgarantie

Op alle artikelen van MHH webshop rust fabrieksgarantie, dit is over het algemeen voor de periode van ten minste één jaar.

Schade of defect?

Mochten er zich binnen de garantieperiode gebreken vertonen aan het aangeschafte product dan geeft MHH de klant het recht op een vervanging of reparatie van het artikel.

Het recht op vervanging of reparatie vervalt wanneer:

  • de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid;
  • er sprake is van foutief gebruik, door het niet opvolgen, onjuist opvolgen van de bijgeleverde instructies; 
  • er sprake is van schade door val-, stoot of waterschade;
  • er sprake is van een verwachtingspatroon conform normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage;
  • er sprake is van schade ontstaan doordat de klant zelf een poging heeft ondernomen tot reparatie van het product.

Garantie procedure

Als het product dat aangekocht is in de MHH webshop een defect vertoont, wordt er een onderzoek gestart. Binnen 30 dagen zal de consument het resultaat van het onderzoek te horen krijgen. MHH Webshop zal samen met de klant en de winkel naar de best mogelijke oplossing zoeken.

Factuur als garantiebewijs

Aankopen die gedaan zijn via de MHH Webshop zijn voorzien van een factuur. Bewaar deze goed want dit is het garantiebewijs. Wanneer het product niet aan de wensen voldoet verzoeken wij je direct contact met de klantenservice op te nemen per e-mail.

Klacht?

MHH webshop ziet graag tevreden klanten. Wanneer je een klacht hebt zal MHH webshop deze zo goed mogelijk behandelen. Om een klacht kenbaar te maken kan de klachtenprocedure gestart worden.