» 250 afhaalpunten | » Gratis interieuradvies | » Uitlevering via onze winkels | » Gratis levering bij grote bestellingen | » Direct contact

De Webshop van

Webshop van Colors@Home, Profiel Verf & Behang, voor Verf & Wonen en OTAK! 

Offerte aanvraag

Vraag hier uw offerte op maat aan! Gegarandeerd advies op maat! 

Klachtenprocedure

Bij MHH Webshop staat klanttevredenheid hoog aangeschreven. Wij zien graag tevreden klanten en doen al het mogelijke om klachten goed af te handelen. Daarom is een klachtenprocedure in het leven geroepen om een eventuele klacht zo goed mogelijk te verwerken en beoordelen. 

Indienen van een klacht

Een klacht kan worden ingediend m.b.v. het klachtenformulier, zie hieronder, of een e-mail, zie contact. Het is ook mogelijk de klacht in te dienen via de website van de Stichting Webshop Keurwerk waarbij wij zijn aangesloten. 

Om een klacht goed te kunnen beoordelen, heeft MHH Webshop minimaal de volgende aankoopinformatie nodig:

  1. Voornaam en achternaam
  2. Adres, postcode en woonplaats
  3. Telefoonnummer
  4. Ordernummer of een kopie van de bon
  5. Volledige beschrijving van de klacht
  6. Eventuele relevante kopieën van documenten die de klacht verduidelijken (bijvoorbeeld: foto’s, zware foto bestanden boven 1 MB verzenden? Geen probleem, deze zijn snel en makkelijk te verzenden via "file transfer" bijvoorbeeld www.wetransfer.info)

Klachtenformulier

Naam      
Adres      
Postcode en Woonplaats      
Telefoonnummer      
E-mailadres*      
         
Ordernummer aankoop      
Product      
         
Omschrijving klacht      

Neem de anti-spam code over (Waarom?): SoDxG

Behandeling en reactie op klachten

Binnen twee werkdagen neemt MHH webshop de klacht in behandeling en wordt de ontvangst van de klacht bevestigd. MHH webshop streeft ernaar binnen vijf werkdagen de klacht op te lossen.